Aptaliko. GR

Aptaliko. GR

URL Ιστότοπου: http://www.aptaliko.gr
Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:23

Πολυδώρου Δημήτριος

Δραστηριοποιούμαστε στην κατασκευή παραδοσιακών εγχόρδων οργάνων απο το 1972. Προσπαθούμε πάντα να ικανοποιούμε τις απαιτήσεις των παικτών με μεράκι και γνώση ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι αντάξιο των απαιτήσεων. Παράλληλα αναλαμβάνουμε και συντηρήσεις παλαιών οργάνων αλλά και επισκευές διαφόρων εγχόρδων οργάνων.

Στο εργαστήριο θα βρείτε χειροποίητα παραδοσιακά έγχορδα όργανα δικής μας κατασκευής όπως μπουζούκια τρίχορδα και τετράχορδα, τζουράδες τρίχορδους και τετράχορδους, μπαγλαμάδες, μαντολίνα και λαούτα (στεριανά-κρητικά-νησιώτικα-λάφτα)

Επίσης θα βρείτε μεγάλη ποικιλία σε αξεσουάρ όπως χορδές, κλειδιά κουρδίσματος, κόκκαλα, καβαλάρηδες, χορδοστάτες, σετ καθαρισμού και συντήρησεις οργάνων, μαγνήτες, πετάλια και προενισχύσεις. Παράλληλα πωλούνται και υλικά οργανοποιίας όπως καπάκια έλατου και κέδρου, ταστιέρες, σκάφες, τάστα, κόλλες και ασετόπαστες

Το εργαστήριο βρίσκεται στο Αιγάλεω στην συμβολή των οδών Παναγοπούλου 1 & Λογοθέτου 12, έναντι του Άλσους Αιγάλεω και παράλληλα με την Ιερά Οδό ενώ απέχει μόλις 5 λεπτά από τον σταθμό του Μετρό Αιγάλεω.

Με εκτίμηση

Δημήτρης Πολυδώρου

 

The Bouzouki Shop Πολυδώρου

Πανδρόσου 31, Μοναστηράκι

Αθήνα

Τηλ/Fax: 210-3241491

The Bouzouki Shop Πολυδώρου

Λογοθέτου 12 & Παναγοπούλου, Αιγάλεω

Αθήνα

Τηλ/Fax: 210-5906340

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:23

Παπαδόπουλος Ιωάννης

Η ιδέα γεννήθηκε στο ποτοπωλείο του "Αρτέμη", κάποιο μεσημέρι του 1990, στον Πειραιά.

Ως μουσικοί και φίλοι, δοκιμάσαμε να φτιάξουμε τον δικό μας ήχο, όπως εμείς τον αντιλαμβανόμασταν.

Έτσι άρχισε η ενασχόληση με την οργανοποιία, η επαφή με το άρωμα των ξύλων και η μύηση στον

κόσμο του ήχου.

 

Υλικά που επιλέγουμε στην κατασκευή:
Για τη δημιουργία των χορδόφωνων χρησιμοποιούμε αυστηρά
επιλεγμένη ξυλεία, εισαγόμενη ή εγχώρια.

Καπάκι:
Γερμανικό, ελβετικό ή ιταλικό Έλατο Άλπεων

Πλάτη - Πλαϊνά:
Για κιθάρες:
Παλλίσανδρος Ινδιών / ευρωπαϊκός Σφένδαμος (Κελεμπέκι)
Για όργανα με καμπυλωτό σκάφος (με δούγιες) χρησιμοποιούμε
συνδυασμούς ξύλων όπως:
Παλλίσανδρο / Καρυδιά / Σφένδαμο / Κερασιά / Αμυγδαλιά /
Αχλαδιά / Μουριά

Μπράτσο:
Κέδρος Ονδούρας ή Μαόνι, με ενίσχυση βέργας ή εσωτερικής
εβένινης αντιστήριξης, κατ' επιλογή

Ταστιέρα:
Παλλίσανδρος Ινδιών ή Έβενος Μαδαγασκάρης

Τρόποι φινιρίσματος:
Παραδοσιακός (μπάλας) ή ψεκασμός

Βερνίκια:
Φυσικές ρητίνες ή οικολογικά ψεκασμού

Εμμ. Μπενάκη 63-65

106 81 Αθήνα
Τηλ./Fax: 210 77 82 741
Web-site: http://www.hordofonon.com/
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:22

Παπαδάκης Μιχαήλ & Νίκος

Ναυαρίνου 53 184 51 ΝΙΚΑΙΑ
Σταθερό: 210 4905656
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:22

Οικονομίδης Μάρκος

Μαρίας κάλλας 1
παιανία-αθήνα
Τηλ: 2106644772
Kιν: 6978308551.

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:22

Νικολαΐδης Σταύρος

Κονοπισοπούλου 29 Αθήνα
Σταθερό: 2106998120

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:22

Μπράς Νίκος

Το εργαστήριό μας δραστηριοποιείται στις επισκευές,κατασκευές και εμπόριο μουσικών οργάνων,από το 1987.Ιδρυτής του είναι ο Νικόλαος Μπρας.
Το 1994 ο Νικόλαος Μπρας τιμάται με το δίπλωμα της Ιταλικής Σχολής της Cremona για την συμμετοχή και διάκριση του διεθνούς διαγωνισμού ‘’Antonio Stradivari’’ για την κατασκευή και ήχο του βιολιού και της βιόλας όπου κατέλαβε την δεύτερη θέση (πρώτος Έλληνας οργανοποιός που λαμβάνει τέτοια διάκριση).
Παράλληλα κατασκευάζει τα πρώτα αρχαία ελληνικά όργανα ερευνώντας σε βάθος γραπτά κείμενα αρχαίων ποιητών και συγγραφέων και παραστάσεις που απεικονίζουν μουσικά όργανα σε αμφορείς,μαρμάρινες ανάγλυφες πλάκες,κ.ά. συνεργαζόμενος με διακεκριμένους μουσικολόγους και αρχαιολόγους.
Στον τομέα των επισκευών ο Νικόλαος Μπρας έχει επισκευάσει και συντηρήσει ιστορικά βιολιά μεγάλων κατασκευαστών Ιταλών,Γάλλων,Γερμανών,κτλ. Όπως: Jacob Stainer,Giuseppe Guarneri,Nicola Gagliano,Antonio Rocca,Giovanni Battista Guadagnini,Francesco Gobetti,κ.ά. με αποκορύφωμα την επισκευή και συντήρηση του φημισμένου βιολιού ‘’Falmouth’’ του Antonio Stradivarius,μία από τις σημαντικότερες και επιτυχημένες επισκευές στον ελληνικό χώρο,η οποία και παρουσιάστηκε ως εργασία από το Μουσείο της Ακροπόλεως στην Ετήσια Ημερίδα Συντηρητών Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης.
Από τότε μέχρι σήμερα το εργαστήριό μας έχει αναδειχθεί σε ένα φημισμένο εργαστήριο κατασκευής μουσικών οργάνων με διεθνή αναγνώριση καθώς όργανά μας παίζονται από σπουδαίους καλλιτέχνες και συγκροτήματα παγκοσμίου φήμης (Λεωνίδας Καβάκος,Ross Daly,Βαμβακάρης,τα συγκροτήματα Daemonia Nymphe,Septic Flesh,Chaostar,κ.ά.).Επίσης συλλογές μας έχουν κοσμήσει και κοσμούν διάφορους οργανισμούς,πανεπιστήμια,μουσεία και βιβλία (Πανεπιστήμιο Φλωρεντίας,Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,Υπουργείο Πολιτισμού,Μουσείο Μουσικών Οργάνων Βερολίνου,δίκτυο Βασιλικών Μουσείων Τέχνης και Ιστορίας των Βρυξελλών).
Με την κληρονομιά του παρελθόντος,την πείρα του Νικόλαου Μπρα και την προσθήκη εξαίρετων κατασκευαστών (Σοφία Μπρα, Ηρακλής Μπράς, Σωκράτης Μεταξάς) είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε τα ποιοτικότερα χειροποίητα μουσικά όργανα στις καλύτερες τιμές της αγοράς.

ΖΩΟΔΟΧΟΥ 42, ΑΘΗΝΑ , Τ.Κ: 10681
ΤΗΛ: 210 - 33 00 994
Web-site: http://nikolaosbrass.com/index.php
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:21

Μουρατίδης Γ. Ιωάννης

Μουρατίδης Γαβριήλ του Ιωάννη
Αλιπέδου 18 ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Τηλ: 2104178164
Κινητό: 6942599631

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:21

Αφοί Μουντάκη

Ο Θεόδωρος Μουντάκης γεννήθηκε στις 24 Φεβρουαρίου 1937 στο χωριό Σκουλουδιανά της Κοινότητας Κουκουναριάς Κισσάμου Κρήτης (Τώρα ανήκει στο Δήμο Καστελίου). Τα παιδικά του χρόνια ήταν δύσκολα εξαιτίας της Κατοχής. Μετά την στρατιωτική του θητεία στα τέλη του 1960, επιστρέφει στο χωριό του, όπου ασχολείται με αγροτικές εργασίες.

Βίντεο με τον Θεόδωρο Μουντάκη στο εργαστήριό του να εξηγεί στους Ολλανδούς «ΆνωΚάτω» τον τρόπο κατασκευής ενός μπουζουκιού

Όμως από μικρό παιδί αγαπούσε τη μουσική. Πιο πολύ του άρεσε το λαούτο αλλά ο πατέρας του δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να του αγοράσει ένα. Κάποια στιγμή αποφασίζει να φτιάξει μόνος του ένα λαούτο από ξύλο λεμονιάς. Για να το κατασκευάσει χρησιμοποίησε ένα πέτρινο καλούπι που έφτιαξε ο ίδιος. Μιας και δεν είχε δει ποτέ να φτιάχνουν όργανα, για τις ντόγες προσπάθησε να εφαρμόσει την τεχνική που χρησιμοποιούσε ένας θείος του στην κατασκευή βαρελιών. Με αυτό τον τρόπο έφτιαξε τρία λαούτα μαθαίνοντας από τα λάθη του. Η αγάπη του για τα όργανα ήταν τόσο ισχυρή, ώστε για να μπορέσει να τελειοποιηθεί, αποφάσισε να φύγει από το χωριό για να πάει στην Αθήνα.

Έτσι από το 1964 πιάνει δουλειά στο εργαστήριο του Κυριάκου Μουρατίδη, που μόλις είχε μεταφερθεί από τον Πειραιά, στην Αθήνα. Εκεί, με δάσκαλο τον Μουρατίδη και με το ταλέντο του, εκτός από το λαούτο, μαθαίνει να κατασκευάζει όλα τα όργανα, όπως τα διάφορα είδη μπουζουκιού, κιθάρα, μαντολίνο κτλ. Εξελίχτηκε γρήγορα σε πρωτομάστορα του εργαστηρίου. Το εργαστήριο του Κυριάκου Μουρατίδη εκείνη την εποχή ήταν μια οργανωμένη βιοτεχνία μουσικών οργάνων που απασχολούσε πάνω από δέκα οργανοποιούς, αρκετοί από τούς οποίους αργότερα έκαναν τα δικά τους εργαστήρια και έγιναν γνωστοί ευρύτερα (π.χ. Κλεφτογιάννης, Πρόκος, Καρανδρέας, Βάρλας και άλλοι).

Ο Θ. Μουντάκης τον Φεβρουάριο 2007 στο σπίτι του στην Καστέλα. Το λαούτο που κρατάει το έφτιαξε το 1977 για τον εαυτό του και έχει περίτεχνη διακόσμηση σχεδόν σε ολόκληρο το όργανο (σε κάθε ντούγα, στο μπράτσο, στην ταστιέρα, στο καράουλο κτλ). Φωτογραφία Π. Καγιάφας

Ήταν η εποχή άνθησης του λαϊκού τραγουδιού και το εργαστήριο του Μουρατίδη κατασκεύαζε χιλιάδες όργανα (κυρίως μπουζούκια αλλά και πολλές κιθάρες), πολλά από τα οποία τα έστελνε στο εξωτερικό. Λόγω της μεγάλης ζήτησης, ο Θ. Μουντάκης παράλληλα με την δουλειά του στο εργαστήριο του Κυριάκου Μουρατίδη, τις ελεύθερες ώρες του (τα απογεύματα και τα Σαββατοκύριακα), στο μικρό εργαστήριο που είχε οργανώσει στην ταράτσα του σπιτιού του, έφτιαχνε και τα δικά του όργανα που τα διέθετε σε δικούς του πελάτες. Αρκετές φορές μάλιστα έπαιρνε από τον Μουρατίδη μισοτελειωμένα όργανα και τα ολοκλήρωνε στο σπίτι, ώστε να έχει ένα επιπλέον έσοδο.


Λεπτομέρεια διακόσμησης στις ντούγες και στην κολάτζα του λαούτου

Στο εργαστήριο του Μουρατίδη έμεινε 14 χρόνια, έγιναν μάλιστα και κουμπάροι. Ο Μουρατίδης του είχε υποσχεθεί να του πουλήσει το εργαστήριο όταν εκείνος θα σταματούσε. Μετά το θάνατο του όμως, η κα Στέλλα σύζυγος του Κυριάκου Μουρατίδη αποφάσισε να το κρατήσει η ίδια. Έτσι το 1977 ο Θ. Μουντάκης δημιουργεί το δικό του εργαστήριο αρχικά στην οδό Κεραμεικού και αργότερα στην οδό Κολωνού 17, όπου και υπάρχει μέχρι και σήμερα που το δουλεύουν τα δύο του παιδιά. Στο νέο του εργαστήριο έφτιαχνε ποιοτικά όργανα και έτσι γρήγορα επεκτάθηκε η ήδη πολύ καλή φήμη του. Τα περισσότερα όργανα που έκανε ήταν τα λαούτα τα οποία ήταν πολύ ξακουστά και θεωρούνται από τα καλύτερα. Έστελνε όργανα σε όλη την Ελλάδα (όπως στην Κρήτη, την Κάρπαθο, την Κάσο κτλ), αλλά και στο εξωτερικό.

Σταμάτησε να εργάζεται πριν από λίγα χρόνια λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας. Δίδαξε την τέχνη του στα παιδιά του Μιχάλη (γεννήθηκε το 1967) και Ιάκωβο (1971) που συνεχίζουν την τέχνη που τους έμαθε ο πατέρα τους με το ίδιο μεράκι και αγάπη. Ο Μιχάλης Μουντάκης στο εργαστήριο τον Ιανουάριο 2007. Φωτογραφία Π. Καγιάφας

Το εργαστήριο των Αφών Μουντάκη βρίσκεται:

Κολωνού 17, Αθήνα
Τηλ: 210 5245283
Kιν: 6977814080

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:21

Μηλιώνης Κώστας

Όσον αφορά τα υλικά, σήμερα έχουμε ανώτερης ποιότητας ξύλα, κυρίως για το καπάκι, για το οποίο υπάρχει πληθώρα υλικών. Αρκετοί κατασκευαστές χρησιμοποιούν την ερυθρελάτη για το καπάκι, θεωρώντας ότι αυτό είναι καλύτερο από ηχητικής πλευράς. Η άποψη όμως που κυριαρχεί είναι ότι το καλύτερο ξύλο για την αρμονική πλάκα όπως ονομάζεται, είναι ο έλατος και μάλιστα από την περιοχή των Άλπεων. Έχει την ιδιότητα να συνεχίζει να αποδίδει με το πέρασμα του χρόνου και όχι να σταματά μετά από μια περίοδο πέντε ή έξι μηνών όπως είναι ο κέδρος, η σίτκα.

Η απόδοση του οργάνου όμως, δεν εξαρτάται μόνο από το ξύλο αλλά και από το βερνίκι. Μπορεί σε ένα όργανο να χρησιμοποιηθούν άριστα ξύλα και το βερνίκι να είναι αυτό που χρησιμοποιείται για έπιπλα. Αυτό «θανατώνει» τον ήχο γιατί δεν επιτρέπει στο ξύλο να πάλλεται. Το όργανο δεν ανταποκρίνεται στα «αδρά» χτυπήματα της πένας. Ο ρόλος του βερνικιού είναι γνωστός στους περισσότερους οργανοποιούς. Παρ’ όλα αυτά υποβαθμίζεται χάριν ευκολίας. Χαρακτηριστικά σας αναφέρω μία επίσκεψή μου σε μία έκθεση στην οποία όλα τα όργανα ήταν βερνικωμένα με πιστόλια, με βερνίκια σκληρής υφής. Ταυτόχρονα, πάνω σε έναν πάγκο είχαν υλικά από ρετσίνια τα οποία δεν είχαν χρησιμοποιήσει για τα όργανα που εκτίθονταν, αλλά μόνο για τους τύπους. Το βερνίκωμα είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο της οργανοποιίας που έχει εγκαταλειφθεί από τους σημερινούς κατασκευαστές, διότι υπάρχουν τα βιομηχανικά βερνίκια, τα οποία στεγνώνουν σε πολύ λίγο χρόνο. Όμως δεν δίνουν δύναμη στον τόνο του οργάνου. Δίνουν περισσότερη προσοχή στη διακόσμηση του οργάνου παρά σε άλλες παραμέτρους που του δίνουν τα στοιχεία εκείνα που χρειάζεται : δύναμη στον τόνο, καθαρότητα του ήχου, ίδια ένταση στα «μπάσα» και «πρίμα», και διάρκεια στον ήχο. Και μια τελευταία παρατήρηση: όργανα με καλά «μπάσα», μπορούν να κάνουν οι περισσότεροι, με καλά «πρίμα» είναι το δύσκολο.

Ενδιαφέρον είναι κατά τη γνώμη μου να συγκρίνουμε τη διάρκεια ζωής ενός τετράχορδου και ενός τρίχορδου μπουζουκιού. Το τετράχορδο είναι όργανο μικρής χρονικής διάρκειας, έχει δηλαδή ημερομηνία λήξεως. Χρησιμοποιώντας παράλληλα μόνο καμάρια δημιουργούνται τέτοιες πιέσεις πάνω στο καπάκι του, η διάρκεια ζωής του δεν ξεπερνά τα 15 – 20 χρόνια, εκτός αν αλλάξουμε τη διάταξη των στηριγμάτων. Αλλά και πάλι η μεγάλη πίεση των χορδών θα δημιουργήσει άλλα προβλήματα. Το τρίχορδο όμως μπορεί να διατηρηθεί πάρα πολλά χρόνια, γιατί οι πιέσεις που δέχεται είναι φυσιολογικές. Υπάρχουν τρίχορδα από το 1930, ίσως και παλαιότερα. Πιστεύω ότι η κατασκευή του τετράχορδου είναι λάθος για τους λόγους που προανέφερα.

Με όλα τα σημερινά όργανα υπάρχουν προβλήματα, τα οποία είναι εμφανή όταν κάνει κάποιος συγκρίσεις με παλαιότερα όργανα που τα ακούμε από ηχογραφήσεις κυρίως της δεκαετίας του ’50. Τότε, οι ηχογραφήσεις γίνονταν με ένα μικρόφωνο και μπορούμε εύκολα να ξεχωρίσουμε αν ένα όργανο ήταν «μπάσο», «πρίμο», ή άλλα χαρακτηριστικά του ήχου που έχουν να κάνουν με τον τόνο του οργάνου. Σήμερα η συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών κατασκευάζει όργανα «μπάσα» που είναι πιο εύκολο: «Ψιλό» καπάκι, βερνίκια σκληρής υφής. Έτσι δημιουργούν έναν ήχο «μπάσο», ο οποίος δεν είναι καθαρός (δεν ξεχωρίζει η μία νότα από την άλλη) και το πέρασμα από τα «μπάσα» στα «πρίμα», ή αντίστροφα, δεν γίνεται ομοιόμορφα (κυρίως στα τετράχορδα μπουζούκια).

Πολλοί μουσικοί σήμερα ψάχνουν για καλά όργανα. Επειδή όμως τους λείπει η γνώση και η εμπειρία πάνω στον ήχο, δεν απαιτούν από τον οργανοποιό όργανα υψηλής ποιότητας. Πρέπει σήμερα οι ίδιοι οι οργανοποιοί να ξαναγυρίσουν σε παλιότερες τεχνικές αν θέλουν να προχωρήσει η οργανοποιία και να προσφέρουν αξιόλογες δημιουργίες. Υπάρχουν κατασκευαστές σήμερα που θεωρούν τους εαυτούς τους αυθεντίες και αποκαλούνται επαγγελματίες και άλλοι που αναφέρονται ως ερασιτέχνες. Όμως αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς του καθενός και το χάρισμα που έχει από το να διαλέγει ξύλα μέχρι το τελικό φινίρισμα του οργάνου χωρίς να μεσολαβούν ενδιάμεσα «άλλοι» γιατί τότε αυτό που κάνει είναι «μοντάζ» οργάνου και όχι κατασκευή μουσικού οργάνου.

Μετά τιμής
Μηλιώνης Κων/νος
Μουσικός – Οργανοποιός

Πηγή: ogdoo.gr

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:20

Μαυρίδης Κυριάκος

Κριμαίας 24-26
Ερυθρός Σταυρός Αθήνα
Σταθερό: 2106981412, 2106448784

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:20

Μάτσικας Διονύσης

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην κατασκευή Ελληνικών Παραδοσιακών Οργάνων και στο εμπόριο μουσικών οργάνων από το 1979. Η όλη επιχείρηση ξεκίνησε από τον Διονύσιο Μάτσικα από τον οποίο και διοικείται μέχρι σήμερα. Η πολύχρονη πείρα και οι συνεχείς επενδύσεις μας στο χώρο σας εγγυώνται την καλύτερη αγορά ως προς την τιμή/ποιότητα των οργάνων.

1ο ΥΠΟΚ/ΜΑ: ΚΡΕΜΟΥ 42 & ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ 17676 ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΤΗΛ 210 9567474 FAX 210 9516798

2ο ΥΠΟΚ/ΜΑ: 1χλμ Ε.Ο. ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΤΙΡΙΟΥ 30100
ΤΗΛ. 26410 56913

ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ :
ΜΑΣΤΡΟ ΟΙΝΙΑΔΩΝ-ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ 30001
ΤΗΛ. 2632093022

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Web-site: www.matsikas.gr

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:19

Μαμάης Σπύρος

Προσπαθώντας να περιγράψω με δύο λόγια τα σαντούρια μου θα μπορούσα να πω ότι στην κατασκευή τους συνυπάρχει η παράδοση των μαστόρων της παλιάς σχολής που μεγαλούργησε για 5 σχεδόν δεκαετίες (20-60), αφήνοντας εκπληκτικά δείγματα δουλειάς και ένα μεγάλο κενό φεύγοντας, με τα σύγχρονα και άριστα υλικά που μπορεί να προσφέρει το σήμερα.

Πιο συγκεκριμένα θα μπορούσα να εστιάσω στις παρακάτω μοναδικότητες των κατασκευών μου:

*Όλα τα σαντούρια που κατασκευάζονται στο εργαστήριό μου, έχουν μασίφ καπάκι από Ευρωπαικό Αλπικό έλατο
(Picea abies) το οποίο εισάγω ο ίδιος, καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο στην Ελλάδα σε αυτήν την ποιότητα και σε αυτές τις διαστάσεις (για σαντούρι).

Εμμανουήλ Μπενάκη 101
Αθήνα 10681
Ελλάδα

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνο: 2103304198
Web-site: http://www.santouri.com

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 12:19

Μαγδαλινός Νικόλαος

Κατασκευαστης κανονιών.

Μαλάξου 4, Πολύγωνο,
11476 Αθήνα

Σταθερό: 2106411357