Δήλωση Πρόθεσης Υποβολής
Δελτίου Στοιχείου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς

1. Σύντομη παρουσίαση του στοιχείου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς
α. Με ποιο όνομα αναγνωρίζεται το στοιχείο από τους φορείς του:

ΑΡΜόΝΙΚΑ : Η τεχνοτροπία του ακορντεόν ως εκφραστής της τροπικότητας στην προπολεμική δισκογραφία του ελλαδικού χώρου.

β. Άλλη/-ες ονομασία/ες
(Για παράδειγμα, η ονομασία του στοιχείου όπως είναι γνωστή στο ευρύτερο κοινό ή στη βιβλιογραφία, ή άλλη-ες ονομασία-ες με τις οποίες είναι γνωστό στους φορείς του)

 Αρμόνικα, λαϊκό ακορντεόν, προπολεμικό ακορντεόν, φύσα, μισοφωνία, μεσοφωνία, πολιτική αρμόνικα, πολίτικο ακορντεόν, ακορντεόν με κουμπάκια.

γ. Σύντομη Περιγραφή (έως 50 λέξεις):
Η σύντομη περιγραφή προϊδεάζει με τρόπο γενικό και περιληπτικό τον αναγνώστη για το στοιχείο.

Το ακορντεόν με κουμπάκια που συναντάται στην προπολεμική δισκογραφία του ελλαδικού χώρου παρουσιάζει μεγάλη ποικιλομορφία και έγινε γνωστό με διάφορες ονομασίες στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, στην Αθήνα, τη Σμύρνη απ’ τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του 1930. Πρόκειται για ένα αερόφωνο όργανο με μεταλλικές ελεύθερες γλωσσίδες, χειροκίνητη φύσα και δύο σειρές με κουμπάκια στο δεξί χέρι. Πρόγονος του πληκτροφόρου ‘’πιάνο’’ - ακορντεόν με ποικίλες λαϊκές ονομασίες όπως προαναφέρθηκε και ανήκει στην οικογένεια των διατονικών ακορντεόν δηλαδή η κάθε μια σειρά κουμπάκια προχωρά κλιμακωτά σαν την φυσαρμόνικα -ακόμα και η φύσα άλλαζε νότα αναλόγως την φόρα- και η σχέση των δυο σειρών μπορεί να είναι διατονική ή σχέση 5ων ή χρωματική με σχέση ημιτονίου. Η χρήση του περιορίστηκε με την διάδοση του πιάνο/ακορντεόν, που και αυτό πλέον στις μέρες μας συναντάται σε πολύ μικρότερο βαθμό σε χώρους επιτέλεσης μουσικής στην Ελλάδα. Η ανάγκη για την έκφραση των στοιχείων της τροπικότητας (μονοφωνία, ποικίλματα, έλξεις), δημιούργησε μια ιδιαίτερη τεχνοτροπία τόσο στο ακορντεόν με κουμπάκια όσο και στο πληκτροφόρο ακορντεόν που διατηρήθηκε μέχρι και σήμερα. Οι λαϊκοί οργανοπαίχτες του ακορντεόν ανέπτυξαν μια τεχνοτροπία διαφορετική, από την Δυτικοευρωπαϊκή όπως και των Βαλκανίων, προσπαθώντας να μιμηθούν τα σολιστικά όργανα που έπαιζαν μέχρι τότε πρωταγωνιστικό ρόλο στα λαϊκά μουσικά ιδιώματα του τόπου. Ως αναφορά του οργάνου με κουμπάκια αλλά του τρόπου παιξίματος η πιο γνωστή ονομασία σήμερα η ΑΡΜΟΝΙΚΑ.

δ. Πεδίο ΑΠΚ
Σημειώστε με χ το πεδίο/τα πεδία Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς στα οποία εμπίπτει το στοιχείο.

X προφορικές παραδόσεις και εκφράσεις
X επιτελεστικές τέχνες
X κοινωνικές πρακτικές-τελετουργίες-εορταστικές εκδηλώσεις
X τεχνογνωσία που συνδέεται με την παραδοσιακή χειροτεχνία

ε. Περιοχή όπου απαντάται το στοιχείο:
• 1850-1922 Κωνσταντινούπολη & Σμύρνη
• 1922 και μετά στα αστικά κέντρα του Ελλαδικού χώρου αλλά και σε ευρύτερους τόπους της Ανατολικής Μεσόγειου.
Σύνδεσμοι:
• Λίστα τραγουδιών με αρμόνικα από το 1934 εως 1937 - Αντώνης Αμιράλης https://www.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_lp6_6dFyzJfBusso6haQM8bJnYDZXe4ho (αρμονικά)
• Αρμόνικα το ακορντεόν φάντασμα της Ελληνικής προπολεμικής γραμμοφωνικής μουσικής - https://youtu.be/kLSd_k_fKBk (μπαγίαν & αρμόνικα)
• Γιώργος Κουλαξίζης "Νυχτερινός Επισκέπτης" - https://youtu.be/rXC-TUQi5vI
• Γιώργος Κουλαξίζης - Το χρυσό ακορντέον (πληκτρόφορο & αρμόνικα)
https://www.youtube.com/playlist?list=PLw3Mt4FUg5YS3_E-Yj52Bu6qhd-gPV91O
• Αφιέρωμα στο Λάζαρο Κουλαξίζη – 70 Χρόνια ακορντεόν https://youtu.be/MloOyGarQU4
• Αφιέρωμα στο ακορντεόν στο Αλάτι της Γης Ηρακλής Βαβάτσικας με μπαγίαν ακορντεον - https://youtu.be/YlgOPVWqAYM (μπαγίαν)
• Λίστα τραγουδίων Χάρις Τσαλπαρά https://youtu.be/kOYBAIyZR5g (ακορντεόν)
• Δοκίμη σε διατονικό ακκορντέον δύο σειρών κλιμάκων C#/C 19 κουμπιών κατασκευασμένο περίπου το 1880-1900 - https://youtu.be/F_LLb_RM0d0 (αρμόνικα)
• Δοκίμη σε ψηφιακό διατονικό ακορντεόν δύο σειρών κλιμάκων C#/C 19 κουμπιών- https://youtu.be/qfndO6UntYI (αρμόνικα)
* Επισυνάπτεται συνημμένο από το σεμινάριο ακορντεόν που διδάσκεται σε διαφορά εργαστήρια ανά την χωρά (Φεστιβάλ Ακορντεόν Σύρου, Μουσικές Αυλές Ικάριας κτλ)


στ. Λέξεις-κλειδιά . Οι λέξεις-κλειδιά εξοικειώνουν τον χρήστη με το στοιχείο και τον διευκολύνουν να αναζητήσει περαιτέρω πληροφορίες στη βιβλιογραφία και στο διαδίκτυο.
Προπολεμικό ακορντεόν, διατονικό ακορντεόν δυο σειρών, φύσσα, αρμόνικα, πολίτικη αρμονικά, βυζαντινό ακορντεόν, μεσοφωνία, μισοφωνία.

2. Ταυτότητα του φορέα του στοιχείου ΑΠΚ
α. Ποιος/-οι είναι φορέας/-είς του στοιχείου;
Φορέας του στοιχείου μπορεί να είναι, για παράδειγμα, μια κοινότητα στην οποία τελείται ένα δρώμενο, όσοι κατέχουν μια τέχνη, μεμονωμένα πρόσωπα ή και ένα μόνο πρόσωπο που κατέχουν/κατέχει μια γνώση, πρακτική κ.ά.
Η τεχνοτροπία φερόταν από ακορντεονίστες της κοινότητας λαϊκών & παραδοσιακών μουσικών τις γραμμοφωνικής μουσικής όπως οι :
Αντώνης Αμιράλης ‘ή Παπατζής (Κορδελιό Σμύρνης 1896 - Αθήνα 1959), Μιχάλης Τρίμμης (Αθήνα 1907- Αθήνα 1981) , Γιώργος Κουλαξίζης (Κέρκυρα 1925 – 2015)
Σήμερα από επαγγελματίες μουσικούς όπως οι: Λάζαρος Κουλαξίζης, Ανδρέας Τσεκούρας, Ηρακλής Βαβάτσικας, Νίκος Μπουλούμπασης, Μάριος Σκαμνέλος, Δημήτρης Κούστας, Κώστας Νικολόπουλος, Αλέξανδρος Καμπουράκης, Χάρις Τσαλπαρά κ.α

Αρ.Πρωτ.  ΥΠΠΟΑ/ΓΔΑΠΚ/ΔΝΠΚ/ΤΑΠΚΔΘ/64955/44718/265/6-2-2020

Ημερομηνία Δήλωσης
Πρόθεσης Υποβολής Δελτίου
Στοιχείου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς

03 / 02 / 2020

 

Πρόκειται για την μεταφορά, φιλοξενία, ψηφιοποίηση ιδιωτικών συλλογών που περιλαμβάνουν δίσκους γραμμοφώνου 78 & 45 στροφών, συσκευές αναπαραγωγής τους κ.α., από συλλέκτες που αδυνατούν να διαφυλάξουν και να συντηρήσουν τις συλλογές τους είτε και μέσω πληθοπορισμού των μελών της κοινότητας. Στην συνέχεια θα πραγματοποιηθεί φυσική έκθεση αλλά και διαδικτυακή διάδοση-παρουσίαση μέσω πολύ-θεματικών δράσεων (π.χ. εκδηλώσεις δωρεάν ή επί πληρωμή) αλλά και ψηφιακών εφαρμογών βασισμένων στη δωρεάν διάθεση δημοσίας χρήσης πνευματικών δικαιωμάτων (Creative Commons) και του ελεύθερου λογισμικού. Εκτός των επί πληρωμή αλλά και των δωρεάν παρουσιάσεων-εκθέσεων του συνολικού έργου, θεματικά θα επιλέγεται κάθε φορά και ένας σχετικός καλλιτέχνης της εποχής του γραμμοφώνου που έδρασε σε απομακρυσμένο τόπο εντός ή εκτός Ελλαδικού χώρου έτσι ώστε το έργο του να εκτίθεται φυσικά καθώς και ψηφιακά δωρεάν, στην Αθήνα αλλά και στον απομακρυσμένο τόπο με τον οποίο συνδέεται.

Στόχος της πρότασης είναι η φιλοξενία του φορέα της πρότασης στο ελληνικό περίπτερο της διεθνούς έκθεσης WOMEX 2019, η ενίσχυση της ελληνικής παρουσίας σε διεθνείς μουσικές εκθέσεις και φεστιβάλ, η εξωστρέφεια της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής φόρμας, η γνωριμία παραδοσιακών ελληνικών οργάνων σε άλλες εθνικότητες, η σύγκριση οργάνων και οι ομοιότητες ελληνικών με άλλων παραπλήσιων της Μεσογείου. Υποστήριξη, παροχή τεχνογνωσίας και προβολή ομάδων ενασχολούμενων με μουσικά είδη που δεν υποστηρίζονται από τη μουσική βιομηχανία και το εμπορικό δίκτυο που αυτή παρέχει αλλά είναι συνυφασμένα με τον πολιτισμό, την ιστορία και τη διαμόρφωση της κουλτούρας του τόπου.

Ο σχεδόν αποκλειστικά κερδοσκοπικός τρόπος που λειτουργεί η σύγχρονη μουσική βιομηχανία, εντός του πλαισίου της παγκοσμιοποιημένης αγοράς, έχει πολλές φορές σαν συνέπεια τον παραγκωνισμό ή και την εξαφάνιση πολλών μουσικών ειδών τα οποία ενώ είναι αναπόσπαστο κομμάτι τόσο της σύγχρονης μουσικής κουλτούρας όσο και της πολιτισμικής ιστορίας ενός τόπου, εντούτοις δε χωρούν στα στενά πλαίσια τα οποία η ίδια η βιομηχανία οριοθετεί. Έτσι, η απώλεια της πολιτισμικής ταυτότητας των κατοίκων ενός τόπου, και κατ’ επέκταση η αδυναμία απάντησης του συνεχώς επαναφερόμενου ερωτήματος «ποιος είμαι;» μοιάζει σχεδόν νομοτελειακά με το επόμενο βήμα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιων περιπτώσεων στη χώρα μας, είναι οι τοπικές μουσικές παραδόσεις του στεριανού και νησιωτικού ελλαδικού χώρου, η λαϊκή μουσική των πόλεων, τα τραγούδια των καφέ αμάν και της ταβέρνας ως μουσικό μείγμα διαφόρων κοντινών τοπικά και συγγενών μουσικών ιδιωμάτων (ρεπερτόριο ανώνυμης και επώνυμης δημιουργίας που έχει αποτυπωθεί σε ηχογραφήσεις των 78 και 45 στροφών από τις αρχές του 20ου αιώνα), καθώς και το είδος που ονομάστηκε «ρεμπέτικο» - και έχει πλέον εισαχθεί στη λίστα της UNESCO σαν κομμάτι της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς- καθώς και άλλα μουσικά είδη συνυφασμένα με τέτοιου είδους υλικό.

Πιο συγκεκριμένα, καλλιτέχνες και μουσικά σχήματα που εκπροσωπούν είδη όπως τα παραπάνω, δρουν ως επί το πλείστον εκτός της μουσικής βιομηχανίας και του εμπορικού δικτύου που λειτουργεί με βάση αυτήν. Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι στην πλειοψηφία τους ασκούν την τέχνη τους βιοποριστικά, σαν κύρια εργασία. Εργάζονται σε χώρους χαμηλού προϋπολογισμού και με χαμηλές αμοιβές, κάτι που περιορίζει τους καλλιτεχνικούς τους στόχους στα όρια πρωτίστως της επιβίωσης.

Σαν αποτέλεσμα, βρίσκονται μακριά από ευκαιρίες όπως: συνέχιση των σπουδών τους, ενημέρωση σε ό, τι αφορά την τέχνη τους και τον τρόπο παρουσίασής της σύμφωνα με τα πρότυπα της μουσικής αγοράς, μακροπρόθεσμα πλάνα και επίσημες διοργανώσεις που θα έπρεπε να είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, όπως μεγάλα μουσικά φεστιβάλ, παγκόσμιες μουσικές εκθέσεις world music κ.α. Ένα άλλο ζήτημα, είναι και ότι ακόμα και αν έχουν το χρόνο και την οικονομική δυνατότητα να ενημερωθούν και να συμμετάσχουν, τους λείπει πολλές φορές η κατάρτιση σε σχέση με την άμεση επικοινωνία της ιδέας τους στους ακροατές, το ίδιο το πακέτο προώθησης στα ΜΜΕ και το υλικό που είναι υποχρεωμένοι να συγκεντρώσουν. Είναι επόμενο λοιπόν, ένα μεγάλο κομμάτι της μουσικής αυτής κοινότητας να μη διαθέτει βήμα προς το ευρύτερο κοινό, λειτουργώντας συνεχόμενα εντός αυτού του φαύλου κύκλου.

Σκοπός της πρότασης μας είναι να δώσει σε κοινότητες όπως η παραπάνω την ευκαιρία να προετοιμαστούν μέσω συμβουλευτικών συζητήσεων και δοκιμών από ανθρώπους με βαθιά γνώση των παραπάνω αντικειμένων και να δημιουργήσουν υλικό με τελικό στόχο να συμμετάσχουν σε μια από τις μεγαλύτερες μουσικές εκθέσεις world music όπως η WOMEX (WOrldMusicEXpo).

ΔΡΑΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ: «ΕΡΕΥΝΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ Β’ ΚΥΚΛΟΣ

ΤΙΤΛΟΣ: MusicBook: Πλατφόρμα ολοκληρωμένων υπηρεσιών για την διαφύλαξη, διάδοση και προώθηση της μουσικής

Πολλά μουσικά είδη που παραγκωνίζονται από τη μουσική βιομηχανία, όπως οι πιο δημοφιλείς εταιρείες streaming (Spotify, Prime Music, Apple Music) λόγω του ότι είναι λιγότερο δημοφιλή και αποφέρουν μικρότερα κέρδη. Αυτή η προσέγγιση όμως, έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια σημαντικής άυλης κληρονομιάς που εκτός από την ιστορική της αξία αποτελεί και σπουδαία πολιτισμική κληρονομιά διαδραματίζοντας μέγιστο ρόλο στη διαμόρφωση της ταυτότητα μας. Μόνο μέσω της ανακάλυψής και γνώσης της πολιτισμικής κληρονομίας είναι δυνατή η αναγνώριση και εκτίμηση της πολυμορφίας που διέπει το ανθρώπινο είδος. Κάποιες προσπάθειες, που έχουν γίνει προς τη κατεύθυνση ανάδειξης και διάδοσής της, είναι μεμονωμένες ενώ λόγο έλλειψης κεντρικής οργάνωσης τέτοια εγχειρήματα έχουν αποδειχτεί μη βιώσιμα ή δεν επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Βασικός στόχος του MusicBook είναι να αναδείξει και να προωθήσει τέτοια μουσικά είδη παρέχοντας σε αντίστοιχες μουσικές κοινότητες νέα ισχυρά εργαλεία από το χώρο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Κύριος στόχος της παρούσας πρότασης είναι η δημιουργία μιας καινοτόμας, ανοιχτής, σπονδυλωτής, επεκτάσιμης, διαδικτυακής πλατφόρμας (και αντίστοιχης κινητής εφαρμογής) για τη μουσική που θα βασίζεται στον πληθοπορισμό και θα μπορεί να υποστηρίξει ομάδες / κοινότητες καλλιτεχνών, επαγγελματιών, ερασιτεχνών και του κοινού τους, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Μια τέτοια πλατφόρμα, που δεν υπάρχει σήμερα στην αγορά, θα επιτευχθεί με μεταφορά τεχνογνωσίας που διαθέτουν οιακαδημαϊκοί οργανισμοί της κοινοπραξίας, έτσι ώστε αυτή να αξιοποιηθεί οικονομικά μέσω πολλαπλών χρήσιμων εφαρμογών από τις μουσικές κοινότητες και τις δημιουργικές βιομηχανίες.

 

Παρασκευή, 03 Απριλίου 2020 14:50

βεβαίωση καταχώρησης ΓΕΜΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΒΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ – ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ

Την 25/07/2017 καταχωρήθηκε με Κωδικό Αριθμό Καταχώρησης 1124505, στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.Μ.Η.), δια της Υπηρεσίας ΓΕΜΗ του ΕΒΕΑ, το από 20/07/2017, συμφωνητικό της Εταιρείας με:

Επωνυμία: ΑΠΤΑΛΙΚΟ ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ , Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η.: 143246501000 , το οποίο αφορά σε: ΣΥΣΤΑΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017 14:22

έναρξη

Επωνυμία: Απτάλικο Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία
Πιστοποιημένος πολιτιστικός φορέας από το Υπουργείο Πολιτισμού & ταυτοποιημένο μέλος του e-media
Ημερομηνία ίδρυσης: 25/07/2017
Διεύθυνση : Κωλέττη 9, Αθήνα 10681, Αττική Χώρα : Ελλάδα
ΑΦΜ : 996985448 ΔΟΥ : Δ’ Αθηνών
Τηλ.: +30 2114058692 , http://Aptaliko.GR , Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

'Ολες οι δραστηριότητες της επιχειρήσης

  • 90021200 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
  • 90021101 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΘΕΑΜΑΤΩΝ
  • 90011013 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ
  • 90011010 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΘΙΑΣΟΥ
  • 90011008 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΟΡΕΥΤΗ
  • 90011007 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ
  • 90011002 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
  • 90021904 ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ (ΣΚΗΝΙΚΩΝ, ΦΩΤΙΣΜΟΥ, ΗΧΗΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΛΠ)
  • 82301102 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
  • 82991903 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥΣ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑΙΝΙΕΣ)
  • 77401100 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  • 77400000 ΕΚΜΙΣΘΩΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΦΕΡΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ
  • 72192904 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • 72192901 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ (INTERACTIVE MULTIMEDIA)
  • 69101501 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
  • 59204000 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ
  • 59203500 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΟΣ (DOWNLOADS) ΜΟΥΣΙΚΗΣ
  • 59202000 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ· ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
  • 59203300 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΔΙΣΚΩΝ, ΤΑΙΝΙΩΝ Η ΑΛΛΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΕ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ
  • 77401901 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ Η ΠΑΡΑΧΩΡΗΡΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΑΥΛΩΝ ΑΓΑΘΩΝ (ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΑΕΡΙΩΝ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ, ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ, ΑΔΕΙΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Πέμπτη, 20 Ιουλίου 2017 14:05

καταστατικό

.::ΙΔΡΥΣΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ::.

Αποφασίζουμε με αυτό το καταστατικό τη σύσταση αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας, ως νομικό πρόσωπο που θα διέπεται από τις διατάξεις των άρθρων 741 του Αστικού Κώδικα, με τους κατωτέρω καταστατικούς όρους και συμφωνίες, τους οποίους συνομολογούμε και συναποδεχόμαστε και έχουν ως εξής:

Η επωνυμία της εταιρείας είναι ΑΠΤΑΛΙΚΟ ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ μεταφρασμένη στα αγγλικά ως Aptaliko Νon Ρrofit Οrganization και όνομα ιστοσελίδας στο διαδίκτυο www.aptaliko.gr

Ο σκοπός της εταιρείας είναι μη κερδοσκοπικός, κοινωφελής κατά την έννοια του άρθρου 784. Η πρωτοβουλία του ΑΠΤΑΛΙΚΟ είναι αφιερωμένη στην έρευνα, παραγωγή, διανομή, ανάπτυξη και επικοινωνία, διαφόρων ειδών μουσικής, πολιτιστικών και εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών. Συνίσταται γενικά στην έρευνα, μελέτη, επικοινωνία, και παρέμβαση πάνω σε θέματα που αφορούν την ανάπτυξη του ανθρώπου και της τέχνης με κύριο άξονα την μουσική καθώς και την αλληλεπίδραση της με νέες τεχνολογίες συμβάλλοντας στην ανάδειξη κοινωνικών και επικοινωνιακών ζητημάτων αιχμής, είτε αυτοτελώς, είτε μέσα από το συντονισμό δράσεων, γνώσεων και πόρων με άλλους φορείς με κοινό σκοπό. 

.::ΣΚΟΠΟΙ::.

  1. Μελέτη. Έρευνα, επικοινωνία και διάδοση της τέχνης της μουσικής.
  2. Πολιτιστική Ανάπτυξη. Αναβάθμιση του επιπέδου και του ρόλου μουσικής σύνθεσης και επιτέλεσης και της μουσικής με ταυτόχρονη αξιοποίησή τους για την επίλυση μεγάλων κοινωνικών προβλημάτων. Διάδοση της ιδέας της μουσικής επιτέλεσης στην κοινότητα, και σωματικής και ψυχικής υγείας μέσω της μουσικής , της οικολογίας και της εμπλοκής της τέχνης με την τεχνολογίας όπως και της φιλοσοφίας σε κοινωνικά συστήματα. Συγκρότηση εθελοντικών ομάδων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συμμετοχή κι ανάπτυξη ανθρώπινων δικτύων και θεσμών αλληλεγγύης. Πλαισίωση και προσβασιμότητα στην τέχνη ης μουσικής.
  3. Ενίσχυση της πρόσβασης στην γνώση, την εκπαίδευση. Ανάπτυξη, πλαισίωση και προσβασιμότητα προοδευτικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων που σχετίζονται με την εξέλιξη της εκπαίδευσης, συνδυάζουν την τέχνη, την επιστήμη, την οικολογία, την κοινωνιολογία και την φιλοσοφία. Δια Βίου εκπαίδευση και κατάρτιση. Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Διοργάνωση μόνιμης η προσωρινής σχολής, σεμιναρίων, εργαστηρίων παραστάσεων και μαθημάτων.
  4.  Η δικτύωση των ανθρώπων, καλλιτεχνών, επιστημόνων, πολιτικών κτλ. Σε επαγγελματικό, κοινωνικό, ερευνητικό και πρακτικό επίπεδο η διατήρηση και ενίσχυση μίας πλατφόρμας επαφής και επικοινωνίας σε διεθνές επίπεδο.
  5. Ηθική κι υλική υποστήριξη προς στα λιγότερο προνομιούχα μέλη της κοινωνίας. Ανάπτυξη δράσεων και θεσμών κοινωνικής μέριμνας και αλληλεγγύης. Προσβασιμότητα στην μουσική και σε εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης και θεραπείας. Δημιουργία κέντρων ηθικής αρωγής. Προστασία της ανθρώπινης ζωής κι αξιοπρέπειας. Καταπολέμηση των διακρίσεων, του κοινωνικού αποκλεισμού, της φτώχειας και της κοινωνικής ανισότητας μέσω της προσφοράς σε προσβασιμότητα στην τέχνη, σε εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης και θεραπείας και κοινωνικής εργασία.
  6. Η ανάδειξη της πολιτιστικής και πολιτισμικής κληρονομιάς και του πνευματικού πλούτου της Ελλάδας. Ανάπτυξη και προώθηση επιστημονικής, τεχνολογικής, κοινωνιολογικής, οικονομικής και πολιτιστικής γνώσης όλων των μορφών και όλων των επιπέδων . Ανάπτυξη διεθνών σχέσεων στη βάση της διαπολιτισμικότητας. Ανάπτυξη πολιτιστικού δικτύου δημιουργών στο χώρο των τεχνών και του πολιτισμού. Δημιουργία - θεσμική - τεχνοκρατική υποστήριξη χώρων πολιτισμού. Ανάδειξη της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς . Ενθάρρυνση και υποστήριξη της καλλιτεχνικής έκφρασης.

.::ΜΕΣΑ::.

  • Εκπόνηση κάθε είδους επικοινωνιακής - επιστημονικής μελέτης κι έρευνας.
  • Ανάληψη αναπτυξιακών πρωτοβουλιών, οργάνωση μελετητικών - ερευνητικών ομάδων, αποστολών και δράσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
  • Οργάνωση και συμμετοχή σε εκδηλώσεις, ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα, συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης, επιστημονικά συμπόσια, διαλέξεις, φεστιβάλ και δράσεις πεδίου.
  •  Έκδοση βιβλίων, περιοδικών, μελετών, μονογραφιών, δοκιμίων, λευκωμάτων και ψηφιακού υλικού.
  • Παραγωγή και διάθεση έντυπου καθώς κι ηλεκτρονικού επικοινωνιακού υλικού όπως εφημερίδες, περιοδικά, ψηφιακά δελτία τύπου και ενημέρωσης, ιστοσελίδες, διαδικτυακό ραδιόφωνο, διαδικτυακή τηλεόραση κτλ.
  • Δημιουργία θεματικής πύλης στο διαδίκτυο - ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων (Portal), η οποία θα λειτουργεί και ως βάση δεδομένων / ηλεκτρονική βιβλιοθήκη με την ψηφιοποίηση πολιτιστικού, επικοινωνιακού και επιστημονικού περιεχομένου
  • Δημιουργία φόρουμ.
  • Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών και τεχνολογικών μέσων που έχουν σχέση με ενσύρματα και ασύρματα ευζωνικά δίκτυα
  • Πραγματοποίηση παραστάσεων.
  • Διοργάνωση μαθημάτων, εργαστηρίων και σεμιναρίων.
  • Διοργάνωση διαλέξεων, και φεστιβάλ.
  • Δημιουργία δανειστικής βιβλιοθήκης και κέντρου πληροφόρησης.
  • Δημιουργία και λειτουργία εντευκτηρίου-αναψυκτηρίου για τα μέλη και τους φίλους της εταιρίας.
  • Δικτύωση, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, σύμπραξη κι ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας, αμοιβαίου σεβασμού κι εμπιστοσύνης και με Ο.Τ.Α, Περιφέρεια, Κρατικές Υπηρεσίες, άλλους φορείς, Μ.Κ.Ο, εταιρείες με παρεμφερείς σκοπούς, Πανεπιστημιακά Δίκτυα, Συνεταιρισμούς, καλλιτέχνες και επιστήμονες. Επιμελητήρια, εθελοντές κτλ. για την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και την υποβολή κοινών προγραμμάτων και προτάσεων.
  • Διαμόρφωση και διατήρηση επιχείρησης για την κάλυψη των εξόδων της εταιρίας.

Για την επίτευξη των στόχων της η εταιρία μπορεί να αναζήτα την ανεύρεση οποιασδήποτε άλλης πράξης που να ενισχύει το έργο της και να υποβάλει σχετικά προγράμματα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό για την εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων, την αξιοποίηση κοινοτικών ενισχύσεων, διαπεριφερειακών και διαδημοτικών Κοινοτικών Προγραμμάτων.

Αθήνα 20/07/2017

Παρασκευή, 03 Απριλίου 2020 11:25

Απτάλικο Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία

Το Aptaliko.GR ξεκίνησε να υπάρχει σαν ιδέα το καλοκαίρι του 2011. Άρχισε να ζυμώνεται μέσα από συζητήσεις, για να αποκτήσει μια πρώτη μορφή με τη βοήθεια του Google Calendar το φθινόπωρο της ίδιας χρονιάς σαν διαδικτυακό ημερολόγιο καταχώρησης εβδομαδιαίων μουσικών εκδηλώσεων που σχετίζονται με την παραδοσιακή μουσική του ελλαδικού χώρου και της ανατολικής Μεσογείου ευρύτερα. Έκτοτε και για επτά χρόνια μέχρι σήμερα άλλαξε πολλές μορφές και εξελίχθηκε από ένα απλό ημερολόγιο σε ιστοσελίδα παρουσίασης των χώρων, των καλλιτεχνών, των μουσικών συνόλων, των οργανοποιών και των βιβλίων που εκπροσωπούν το συγκεκριμένο μουσικό είδος. Το ημερολόγιο δεν έπαψε ποτέ να λειτουργεί εκτός από μικρά χρονικά διαστήματα ανακατασκευής της ιστοσελίδας και πάντα θεωρείται η πρώτη γραμμή και το σημαντικότερο κομμάτι της ιδέας

Επόμενη χρονιά-σταθμός για το Aptaliko.GR ήταν το καλοκαίρι του 2017, όταν ιδρύθηκε η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία ΑΠΤΑΛΙΚΟ με απώτερο σκοπό να προχωρήσει πολλά βήματα παραπέρα από τη συνεχή λειτουργία του ηλεκτρονικού ημερολογίου και της ιστοσελίδας. Σε όλη τη διάρκεια των προηγούμενων χρόνων όλο αυτό το εγχείρημα παρέχει δωρεάν τις υπηρεσίες του στους ακροατές, στους καλλιτέχνες και στους ιδιοκτήτες χώρων που φιλοξενούν εκδηλώσεις.

Κατά τη διάρκεια του έτους 2018 η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία ΑΠΤΑΛΙΚΟ, πιστή στις αρχικές ανάγκες που τη δημιούργησαν, συνέχισε τη διοργάνωση μουσικών εκδηλώσεων και άλλων καλλιτεχνικών παραγωγών παράλληλα με το βασικό της έργο που δε σταμάτησε να είναι η δωρεάν προβολή του διαδικτυακού ημερολογίου μουσικών εκδηλώσεων καθώς και η δωρεάν προβολή καλλιτεχνών, μουσικών σχημάτων και οργανοποιών, όπως και η συγκέντρωση πληροφοριών και τίτλων βιβλιογραφίας σχετικής με την παραδοσιακή μουσική του ελλαδικού χώρου και της ανατολικής Μεσογείου ευρύτερα. Εκτός αυτού, η πολιτική εξέλιξης της εταιρίας ευθυγραμμίζεται με την επιδίωξη ανεύρεσης οικονομικών πόρων από προσκλήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης με σκοπό την επιτέλεση ερευνητικών προγραμμάτων σχετικών με το συνδυασμό μουσικής και τεχνολογίας, και μέσω του τρόπου αυτού την καταγραφή στοιχείων άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς.

Το 2019 συνέχισε τη διοργάνωση μουσικών εκδηλώσεων και άλλων καλλιτεχνικών παραγωγών παράλληλα με το βασικό της έργο. Στην αρχή του 2019, η ΑΠΤΑΛΙΚΟ ΑΜΚΕ αναδείχτηκε μια από τις «10 ελληνικές startup που αξίζει να δεις» από την ευρωπαϊκή ιστοσελίδα eu-startups.com.

2020 και συνεχίζουμε δυναμικά, σκοπός μας για τον νέο χρόνο είναι η συσπείρωση και οργάνωση των ομάδων της κοινότητας και με στοχευόμενη στρατηγική προς την ανάπτυξη και διάθεση των υπηρεσιών του Aptaliko.GR.

Ερευνητικό έργο Από τις αρχές του 2019 η ΑΠΤΑΛΙΚΟ ΑΜΚΕ αναπτύσσει προτάσεις με καινοτόμες ιδέες, σκοπεύοντας να συνεργαστεί με ερευνητικά ιδρύματα, ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα αλλά και ιδιωτικές εταιρίες με στόχο την ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών σχετικών με τη μουσική. Ήδη αναμένονται αποτελέσματα σε προτάσεις που συμμετείχαμε το 2019 και συνεχίζουμε την σύνταξη νέων προτάσεων σε ΕΕ προγράμματα για το 2020.

Τετάρτη, 01 Απριλίου 2020 12:45

Χάρις Τσαλπαρά

Η Χαρούλα Τσαλπαρά γεννήθηκε στην Αθήνα. Με την παρότρυνση της δασκάλας της μουσικής προπαιδείας στο νηπιαγωγείο, συνεχίζει στο Ωδείο «Φίλιππος Νάκας». Σε ηλικία επτά ετών, ξεκινά να παρακολουθεί μαθήματα πιάνου στο «Ωδείο Αθηνών» στην τάξη του κ. Γιάννη Μιχαηλίδη καθώς και θεωρίας της μουσικής, την οποία ολοκληρώνει μαζί με το Σολφέζ και το Dictee στην τάξη του κ. Κυριάκου Τσολάκη. Το 2004 εισάγεται μεταξύ των δέκα πρώτων στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Παν/μιου Αθηνών. Το 2005 συνεχίζει μαθήματα πιάνου στο Ωδείο «Ορφείο Αθηνών» με τον κ. Γ. Μιχαηλίδη ενώ παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές της πάνω στην Οργανογνωσία, την Ιστορία της Μουσικής, τη Χορωδία, τη Μορφολογία της Μουσικής καθώς και τη Μουσική Δωματίου και το Πρακτικό Διδασκαλείο. Τον ίδιο χρόνο, παρακολουθεί ετήσιο σεμινάριο Μουσικοθεραπείας με τη μέθοδο Nordoff-Robbins από τη Μαρία Φρουδάκη και μετά την ολοκλήρωσή του εργάζεται εθελοντικά με ομάδα μουσικοθεραπείας στο ΠΙΚΠΑ Βούλας για ένα χρόνο. Το 2008 αποκτά το πτυχίο Αρμονίας στο Ελληνικό Ωδείο στην τάξη της Ε. Τζεράχη, και συνεχίζει τις σπουδές ανώτερων θεωρητικών για να αποκτήσει, δυο χρόνια αργότερα, το 2010, το πτυχίο Αντίστιξης με άριστα. Αποφοιτά από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών το ίδιο έτος, ενώ ένα χρόνο αργότερα, το 2011, ολοκληρώνει τις σπουδές της στο πιάνο και αποκτά με άριστα το Δίπλωμα από το Ωδείο Ορφείο Αθηνών, τάξη του κ. Γ. Μιχαηλίδη. Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών της, παρακολουθεί, ανάμεσα σε άλλα αντικείμενα, σεμινάριο Μουσικής στην Κοινότητα ( community music ) υπό την δρ. Χριστίνα Αναγνωστοπούλου και στη συνέχεια κάνει πρακτική του σεμιναρίου μαζί με ομάδα στο Κέντρο Ημέρας Ηλιοτρόπιο για ένα χρόνο. Μιλά πολύ καλά την Αγγλική γλώσσα (πτυχίο Proficiency το 2001). Από το 2005 ξεκίνησε να ασχολείται με την ελληνική λαϊκή και παραδοσιακή μουσική ενώ από το 2007 και μετά βρέθηκε στο κατώφλι του αχανούς μουσικού κόσμου της Ανατολικής Μεσογείου, με πρώτη πόρτα τον μεσοπολεμικό ελλαδικό χώρο, μέσα από τις ηχογραφήσεις των 78 στροφών. Από το 2013 ξεκινά να παίζει ακορντεόν, με πρώτο δάσκαλο τον Ανδρέα Τσεκούρα και στη συνέχεια με την εποπτεία του Ηρακλή Βαβάτσικα.

Συμμετοχή σε μουσικά σχήματα: “HiPsi 78rpm” (2007-2011), “Μουσική Αυλή” - “Μουσική Αυλή –Smyrne” (Athenaeum Kelari, 2012-2013), “Smyrna” (2014), "Ρομβία" (2014-), "Loukoum Trio" (2015), "Μπαμ" (2016-), "Banda Jovanica" (2015-) Συμμετοχή σε θεατρικές παραστάσεις: "Μαρίκα" (2015), "Nous sommes pareils à ces crapauds" (2016- της εταιρίας Cie Les Mains Les Pieds et La Tête AussI), “Oι Κόρες” (2017, με την θεατρική ομάδα Bijoux de kant στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών), "Μπολιβάρ" (2018, με τη θεατρική ομάδα Bijoux de Kant), "Ζωή είν' αυτή ζωίτσα μου" (2018, με τη θεατρική ομάδα Bijoux de Kant)

Συμμετοχή σε μουσικά σεμινάρια: "Ακορντεόν: Ακροβατώντας ανάμεσα σε ανατολή και δύση" (Syros accordion festival 2017, Μουσικές αυλές Ικαρία 2018) "Ρετρό τραγούδι: Θα σε πάρω να φύγουμε" (Μουσικές Ιστορίες 2017, συνεργατικό σεμινάριο μαζί με τη Ρένα Στρούλιου) Έχει επίσης συμμετάσχει σε πλήθος παρουσιάσεων βιβλίου, συναυλίες και γλέντια.

Kυρίως από το 2011 και μετά, εργάζεται σταθερά ως τραγουδίστρια και μουσικός (μπαγλαμάς, ακορντεόν, πιάνο), σε κέντρα νυχτερινής διασκέδασης, γεγονός που της έδωσε την ευκαιρία να αποκτήσει σε μεγάλο βαθμό βιωματική γνώση πάνω στη λαϊκή μας μουσική. Παράλληλα, από το 2013, ζυμώνοντας εσωτερικά ολοένα τις μελωδίες της λαϊκής και παραδοσιακής μας μουσικής, ξεκινά να μελετά και να πειραματίζεται στο πιάνο, σε μια απόπειρα αναζήτησης της ταυτότητας και του ρόλου του οργάνου σαν μια ζυγαριά εξισορρόπησης Δύσης Ανατολής τόσο έξω, αλλά και μέσα στο μυαλό της. Η αναζήτηση αυτή συνεχίζεται και μέχρι σήμερα και μάλλον είναι αμφίβολο αν θα τελειώσει ποτέ …

To "πείραμα" αυτό ονομάστηκε PianOLAterna και παρουσιάζεται τα μεσημέρια του Σαββάτου στο μοναδικό Ουζερί με πιάνο στην Αθήνα, το "Ουζερί Λέσβος". Έχει συνεργαστεί και συνεργάζεται με πολλούς αξιόλογους καλλιτέχνες του χώρου αυτού ενώ σήμερα, η Χαρούλα είναι μέλος του σχήματος «Μπαμ»(2015-) με τη Θεοδώρα Αθανασίου και το Γλαύκο Σμαριανάκη, Banda Jovanica (2015-) με τον Κλέαρχο Κορκόβελο, Γιάννη Νιάρχο και Γλαύκο Σμαριανάκη, συνεχίζοντας παράλληλα το εγχείρημα PianOLAterna, ενώ εργάζεται σε διάφορους χώρους διασκέδασης μαζί με πολλούς συνεργάτες που ανήκουν στη μεγάλη άτυπη κοινότητα με κοινό σημείο αναφοράς τη μουσική του Γραμμοφώνου, καθώς και την παραδοσιακή μουσική του τόπου και ευρύτερα της ανατολικής Μεσογείου.

Τετάρτη, 01 Απριλίου 2020 12:41

Γλαύκος Σμαριανάκης

Ο Γλαύκος Σμαριανάκης γεννήθηκε στην Αθήνα με καταγωγή από τη Νίσυρο, τη Νάξο και την Κρήτη. Το 2002 ξεκινά να παρακολουθεί το μουσικό Γυμνάσιο Ρόδου, το οποίο και τελειώνει με άριστη βαθμολογία το 2008. Το 2014 εγκαθίσταται στην Αθήνα, ξεκινώντας μια μακρά διαδικασία διευρυμένης σπουδής και καλλιτεχνικής αναζήτησης. Σπουδάζει κλασικό βιολί στην Ανωτέρα τάξη του Ωδείου Αθηνών υπό τον καθηγητή Οδυσσέα Κορέλη, καθώς και θεωρητικά Τροπικής Μουσικής. Το ίδιο χρονικό διάστημα εργάζεται ως βιολιστής σε ορχήστρες διαφόρων μουσικών ειδών μουσικές σκηνές, ταβέρνες, λαϊκές εκδηλώσεις, χορευτικά και θεατρικές παραστάσεις, έχοντας επίσης στο ενεργητικό του εμφανίσεις σε μουσικά φεστιβάλ στην Ιταλία, Ολλανδία και Πολωνία. Μέλος της Banda Iovanica από το 2016.